Ο Ουρανός μου… [video]

Ε, είμαστε των άκρων. Γνωστό.
Από την εθνική έπαρση, κατ’ ευθείαν στην εθνική αυτομαστίγωση.

Αλλά για σταθείτε ρε πατριώτες! Ναι, τα έχουμε τα ελαττωματάκια μας, γι αυτά άλλωστε γκρινιάζουμε συνεχώς εμείς οι ‘περίεργοι κουλτουριάρηδες’ όπως μας αποκαλείτε. Όμως, άλλο είναι να συνειδητοποιήσουμε το πόσα λάθη κάναμε κι άλλο να φτάσουμε τόσο εύκολα στο να ανασύρουμε τον ραγιά που (από ότι φαίνεται) ακόμα κουβαλάμε μέσα μας;
Για λίγη ψυχραιμία παιδιά!

Εγώ λοιπόν κάνω παράσταση διαμαρτυρίας με πολύ προσωπικό τρόπο:

Κώστα Γρηγορέα: «O Ουρανός μου» (από τα «Soundtracks»)
(παίζει το κιθαριστικό ντούο Α. Χριστοδήμου & Γ. Πετρίδης)


«Ο Ουρανός μου, ανοιχτός, απέραντος, να ταξιδεύει με τους ανέμους του το δάκρυ της μουσικής της πατρίδας μου».

 Με μια μουσική μου που περιλαμβάνει πολλά από αυτά τα πολύτιμα που εγώ εννοώ ως «Ελλάδα» και που σε αυτά προτίθεμαι να ποντάρω για να επιβιώσω.

Σχολιάστε

