(11/11/11) Πάλι μεγάλα λόγια κι υπερβολές.. (video)

..πάλι μεγάλα λόγια μου ξαναλές.

Βέβαια, η (ακόμα παρακάτω) συνέχεια του στίχου κάνει ξεκάθαρο ότι ο ποιητής απευθυνόταν σε πολύ πιο ακριβό του πρόσωπο από ότι στον… πρωθυπουργό του! Όμως είμαστε τόσο πια απηυδισμένοι από τους πολιτικούς μας και σοκαρισμένοι από την μέχρι τώρα (αλλά και την αναμενόμενη) κατάντια της ζωής μας, που οι στίχοι όλο στα επίκαιρα μας πάνε. Ακόμη και αυτοί που φτιάχτηκαν για να μας πουν πως  μ’ ένα τραγούδι πάντα ανοίγει ο δρόμος για τους ουρανούς.

Τέλος πάντων, όπως ηρεμεί ο καθένας! Εγώ εσχάτως π.χ. βρήκα ηρεμία σκαλίζοντας τα μουσικά μου ‘συρτάρια’. Παίρνοντας το ρίσκο βέβαια να εγείρω υποψίες ότι από τώρα πέρασα στα μουσικά μου απομνημονεύματα. Αλλά επιπροσθέτως να σας ζαλίσω και με την ψηφιακή ναφθαλίνη του vhs-video, έστω και γενναία αναστηλωμένου με πάρα πολλές ώρες δουλειάς μου στον υπολογιστή. Όμως να με συμπαθάτε διότι δεν είχα φροντίσει να κρατήσω ‘επαγγελματικά’ αντίγραφα από το τότε. Ευτυχώς που η μητέρα μου έγραφε κάποια πράγματα στο βίντεο της, έτσι για να με καμαρώνει που έγινα μουσικός και πολύ το γουστάριζε.
Εύλογη η απορία σας βέβαια: μα πώς και δεν κράτησα αντίγραφα, εγώ που ήμουν πάντα ένας αξιοπρεπώς οργανωμένος καλλιτέχνης; Όμως ακούστε: τότε αυτά ήταν επαγγελματική καθημερινότητα. Σαφώς και τα απολαμβάναμε και τα εκτιμούσαμε δεόντως, όμως δε νομίζαμε ότι κάναμε κάτι το ανεπανάληπτο. Πιστεύαμε ότι π.χ. Χατζιδάκι, Γκάτσο, και Αντικατοπτρισμούς θα παίζαμε άλλους 20 μέχρι το 2011. Πού να το φανταστούμε πως οι αντίστοιχοι νεότεροι άξιοι δημιουργοί (και ειδικά στην τραγουδοποιία) θα στραγγαλιστούν τόσο πολύ από την «πρόοδο», την «ανάπτυξη» και την «κουλτούρα» που μας πήρε όλους παραμάζωμα.

Σκαλίζοντας λοιπόν συρτάρια, όλο και βρίσκω, (αν και με αυτά τα 2 βίντεο τελειώνουν όλα τα (συνολικά 6) τραγούδια που είχα από τους σπουδαίους «Αντικατοπτρισμούς» των Χατζιδάκι-Γκάτσου).

2 thoughts on “(11/11/11) Πάλι μεγάλα λόγια κι υπερβολές.. (video)

  1. Στάθης Γκότσης

    Τέτοια διαμάντια πρέπει να μοιράζονται με τους μεμυημένους τουλάχιστον αλλά και με τους αμύητους για να μυηθούν! Καταπληκτικά!!!!!!

  2. ΣΤΑΘΗΣ ΓΑΛΑΤΗΣ

    Αυτές οι στιγμές μαγείας, Κώστα μου, μου θυμίζουν την βαθειά ελληνολατρεία του μεγάλου μας Μάνου.
    Γι’αυτόν που έβλεπε την εποχή του να στραβώνει και να ξεφεύγει από το » πάντων χρημάτων μέτρον Ανθρωπος» του Πρωταγόρα.

Σχολιάστε

